Doar cine a pornit vreodată de la zero poate cunoaște emoțiile cu care organizam, în anul 2001, prima ediție a Festivalului Brazilor de Crăciun. Au trecut 15 ani de atunci, 15 ani în care designeri renumiți, personalități din mediul de afaceri, diplomație, cultură și media și-au reunit forțele pentru a da o șansa la educație copiilor rămași, fără nicio vină, în afara sistemului.
Pentru acești micuți, luna decembrie nu este nici luna cadourilor, nici a vacanțelor, nici a bradului de Crăciun. În timp ce familiile noastre se pregatesc, cu mic, cu mare, pentru sarbatori și excursii îndelung plănuite, sute de mii de copii își freaca mâinile nu în ateptarea Moșului, ci pentru a se mai scutura de frig. Căci sărăcia golește de conținut cuvinte precum sărbători sau vacanță.
În România anului 2015, aproape 400.000 de copii nu sunt integrați în sistemul de învățamânt: în loc să fie ghidați de educatori, învățători sau profesori, își învață lecțiile în școala vieții. De peste 25 de ani, Salvați Copiii face eforturi ca, cel puțin atunci când vine vorba despre accesul la educație, copiii din orice medii sociale să pornească la drum cu șanse egale.
Mai mult decât un eveniment monden, Festivalul Brazilor de Crăciun este o cale elegantă de a strânge fonduri pentru a le putea oferi acestor copii șansa la educație, la integrarea în societate, la un viitor decent. Cu ajutorul sponsorilor care au acceptat cu generozitate să se alăture cauzei noastre și al designerilor care au pus inspirație și pasiune în crearea celor mai frumoși brăduți, în edițiile anterioare am reușit strângerea a circa 3,3 milioane de euro, pe care i-am investit în asistarea a peste 23.000 de beneficiari. În numele lor, le mulțumim tuturor celor care înțeleg ca o mână întinsă poate schimba destine.
Gala Festivalului Brazilor de Crăciun a avut ca parteneri:
Sponsori Diamond: Euronet Worldwide
Sponsori Platinum: Catena, IC Group, Kaufland România, Stage Expert
Sponsori Gold: ABC Data, Class Living, Clifford Chance Badea, Electrica, Enel Romania, Luxoft, Orange, Romanian Business Consult
Sponsori Silver: AT Kearney, BASF, Banca Comercială Română, Canah, Capgemini, Carrefour România, Emagic, Fundația Sensiblu, Genpact România, Gopet România, Maresi Foodbroker, Mercedes-Benz, Oscar Downstream, Reckit Benckiser, Secom
Multumiri speciale: 18 Lounge, 2ActivePR, Aerodyn, AFMF, Ana Pârvan, Anastasia Soare Beverly Hills, Angela Ciobanu, Bang & Olufsen, Beautik Haute Parfumerie, Beauty District, Belle Maison Spa, Bien Savvy, Boarder’s Shop, Bon Bijou, Canon România, Capital, Cartier, Centrul Shakti, Chambers Charm, Clinica Eliade, Club Moving, Coty, Cuccio, Cramele Recaș, Davino, Dent Estet, Dorna, Emagic, eventures, Fudge, Gabriel Geller, Galt, Gett’s, Hadar Chalet, Hotel Epoque, Hotel Iaki, Hotpod Yoga, Humanitas, InterComFilm, I regali di Francesca, L’Occitane, Lure, Maiocci, Malvensky, Mercedes-Benz, Miruna Cojanu Pictor, Movement Studio, Nomasvello Calea Victoriei, Obsidian, Omega cbu, Oriflame, Panacea Urban Apothecary, Pernod Ricard Romania, Purple Flowers & Events, Rozalia Bot, Sabon, Simbio, Sorla, Skyendor, Ștefania Mircea Designer, Thecraft Lab, Topline, Trick Shot, TTS, Tudor. Personal Tailor, WebVenture, Whirlpool, Wild Olive, Wunderman, Yellow Menu, Zenya Atelier
Andi Moisescu, Președinte
Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv
Comitetul de organizare: Amalia Năstase, Andreea Raicu, Andi Moisescu, Corina Bârlădeanu, Cornel Ilie, Tereza Munteanu, Laura Coroianu, Gabriela Alexandrescu
Brazii acestei ediții au fost creați de: Doina Levintza, Stephan Pelger, Irina Neacșu, Carmen Ormenișan, Malvina Cservenschi, Iris Șerban, Hamid Nicola Katrib, cu sprijinul Pop Art Design, Omid Ghannadi & Amalia Enache, MATIUS & Philips România, Zenya Atelier & Mădălina Stan, Lama Arhitectura, Dragoș Epure & Anca Lungu, cu sprijinul Inio.ro, PNK Casual, Ioana Ciolacu, Cristina Săvulescu, Mihai Țopescu, Cornel Ilie & Adelina Ivan, Bogdan Adrian Lefter & Honeywell, Tudor. Personal Tailor, în colaborare cu Miso Architects, Rozalia Bot, Diana Stoicescu & Miruna Darie by Createlier, cu sprijinul Euromedia și Salvați Copiii & Ștefania Mircea.
Comunicat de presă
Festivalul Brazilor de Crăciun 2015 – pentru al 15-lea an consecutiv, lumea bună face lumea mai bună
Comunicat de presă
Gala Festivalului Brazilor de Crăciun a strâns 250.000 de Euro pentru copiii din medii defavorizate